Pages

Sunday, March 27, 2011

biasa

hi ! semua..dah berdebu blog nih aku tinggalkan
suppose to be aku nk tulis something happy2..tp emosi aku tak izinkan plak. so u guys.jgn bca lah entry kali nih.i dah warning siap2.

mcm tajuk yg kat atas tu.yup "BIASA"..aku ni seorang perempuan yg teramat biasa.tak ada apa2 yg extraordinary pon pasal aku.but,lately..hidup aku dah tak mcm dulu..ada yg in a positive blooming side and another one negative bad side..kan best kalau aku boleh buat teknik pembahagi bayang mcm NARUTO tu..kalau boleh sebanyak mana yg aku boleh bahagi mmg aku NAK sgt2..

bayang aku yang first): fokus kat stadi je.
2)kat homework dgn assignment
3)kat database(yang ni kna satu2 dia ja fokus sbb database subject heavy!)haha..*oh indah gila wei!
4)pegi basuh baju
5)tidooo je sbb nk recharge yg lain2..HAHA
6)pk masalah..*haishh aku skrg dah tunggang -langgang bak kata org kampung aku upside down!tipsy turvy gituu..
7)pergi bercinta *Opppsss! hehe
8)pergi facial ngan sauna!! perghhh gila best!*kalau la dpt..
9)makannn jugak! sbb yg ni pon function dia nk recharge yg lain2.
10) pergi amek MUET! siot!! HAHA

tapi semua tu angan2 je laaa..tapi kalau laa dapat..aku nk sgt satu function nih..iaitu yang dapat jaga hati semua orang..huwwa!!! ni yg dah start tangkap leleh ni..
kebelakangan nih aku takut..takut sgt nk syg orang..bukan apa,macam2 kot yang aku pk.

antaranya:
1) dia serius ke?
2)kalau aku syg nnti, dia tinggal aku mcm mana?*sakit beb!
3)can i be his good partner?listen to him each and everytime he needs me?
4)can i be a tough shoulder when he needs me the most?
5)can i be his best buddy as well?

apart from apa yg aku pk kat atas..lately aku ada simptom2 nih
1)my heart skip a beat!
2)kalau msg masuk tu..berdebar2 tahap boleh senyum sorang2..*gila..haha
3)kalau dia sakit ,walaupun ayat aku bajet tak berapa nak risau..tp i wish he can see my facial expression when i worry about him..
4)kalau dia tak reply msg rasa mcm nk call direct kot!
5)rasa bersalah kalau tak bls msg dia.* ada 2 keadaan yg aku tak bls msg 1)aku tido 2)kredit abes..tu je.

a brief talk:
1) sorry ,sy mmg tak pandai nk ayat2 nih!
2)nmpak mcm tak risau, but mmg risau tahap gempak terbaik punya lah
3)sy tak pandai sweet2 nih..sorry kalau terkurang sini-sana.
4)i am more to what i do and not to what i wrote.
5)at this time being i know that both of us still get to know about each other.and like what we have discussed earlier let time do its part! and im agree with that!


mcm yang aku ckp tadi..aku mmg susah hati lately..
1)MUET ..im so stressed!
2)bnyk assignmnt+presentation.
3)CALCULUS 2+ OPERATING SYSTEM+JAVA+WEB APPS DEVELOPMENT+MGT+DATABASE
4)laman web tak siap g..next SUNDAY kna submit
5)exercise 5 database nak esok.huwa!
6) dah3..kalau aku list semua rasa mcm nk pitam plak aku tgok..so aku kna organize masa aku balik..kalau boleh sem ni nk dapatkan result yg best..nk buat parents aku rasa BEST mcm sem lps!meleleh air mata aku tgok result..rasa berbaloi walaupun tak dekan.
7)skrg..i really need a shoulder to cry on..nak menangisssss..sbb susah hati..wuwuwu.

dats all for now..hope  u guys really appreciate time korang sng..so ,bila korang susah at least boleh ingat balik time2 senang dulu..tu je nk ckp.

p/s:get well soon to him.

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: