Pages

Wednesday, March 02, 2011

im doing just fine

Assalamualaikum w.b.k.t.h..Well,hello world!! im back for this entry.Just want to inform all of you that im doing just fine.

Who doesnt want to be loved?to be cared?Everybody must have their own definition on what love really is.Ada yang cakap cinta tu mcm kentut.Tak lepas sakit nk dibuang sayang..HAHA..sayang ke nak buang kentut??ok ok back tp d topic ok:)


Apa yang gambar kat atas nih cakap betul.Aku sebenarnya salah seorang daripada banyak2 manusia yang takut kena reject.Sebab tu la senyap je kalau suka.pastu sakit sorang2.A friend of mine told me last tuesday dat d person i liked already in a relationship n dat what a friend suppose to do.tell you the exact truth even it hurt a lot..n dia cakap lagi "sudah2 la..jgn nk berharap sgt!!"..waaa! sad sad sad!selamat tak konfes lagi.kalau tak malu je.dah la perempuan pulak.HAHA.skarang nih.im doin just fine.keadaan kat kerajaan hati dah tak kuat berkocak sini-sana.Alhamdulillah dah semakin tenang.



i think we are meant to be friends forever.but in future who knows??wahh..mcm letak harapan je lagi..dah2..syuhh2 g main jauh2..




hati saya dah sehat sekarang.selepas beberapa hari berhempas -pulas.Akhirnya dah okay.



walaupun hati saya pernah patah sebab kecewa dengan Awal Ashaari dah berkapel dgn SCHA al-yahya..tapi sebab saya ada kekawan yg best+sempoi+always there+family=aku boleh get back on track!!*tetiba ja guna saya nih apahal???HAHAHAHA..ok 2..dh nk g semayang JUMAAT oppss..semayang Maghrib dah lambat nih..Jaga diri dan jaga hati..bye!

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: