Pages

Wednesday, April 06, 2011

dipsy.sayang.nah.jawapan =)

Hi everybody..sebab si dia nak saya share kat sini about myself..so,here it goes.
Agak2 u guys,aku ni mcm mana? tapi bg aku,AKU SEPERTI INI:

1)suka gelak2.have fun! sometime gila2 cekadak gak.*itu boleh dibawa berbincang mngikut situasi.HAHA.

2)kalau sedih = menangis..sometimes can cry on the spot! my mom always scold me like this"kakak! kawal emosi" HAHA.sorry mom.i CANT..air mata tu tak boleh tahan kot..dia keluar suke-suki hati beliau je.

3)kalau stress = jadi gila..bukan gila in terms of sewel and dat sort of things but..saya suka kacau orang and jd hyperaktif..keadaan ni jadi bila nk TEST!!LOL..

4)kalau marah = cepat sejuk..sbb cpt rasa bersalah.dan kalau boleh ada pape yg tak puas ati mesti kena settle b4 tido..kalau tak,tak senang hati

5)akan spill the exact truth.kalau tak ok akan cakap tak ok.kalau cool ckp cool..senang cerita;i wont lie about my current situation.so,mcm mana saya dgn orang lain mcm tu jugak saya dgn kawan2.sama ja.cant pretend 2 b other perseon.since i.am.me so take.me.the way.i.am or just leave it!

6)agak sweet.sweet tu akan jadi sendiri kalau dgn org yg saya sayang.family.friends.dipsy..HAHA

dah la..terbanyak pulak update.thats all.if you read this p/s:tinky winky lagi chomels.HAHAHAHA..


1 comments:

harismuzaffar said...

dipsy paling comel! :)

Post a Comment

sila silalah komen ye: