Pages

Tuesday, July 12, 2011

oh ok.saya jeles!

entry kali ni tntg kejelesan yang melanda.

 actually,bila kita dpt tahu tntg barang yg kita nak tapi contoh yg kita nk bg tu ada pada org yg kita xbrp suka.perlu lagi ke kita nk barang tu?contoh tu hny ada pada dia.Nanti org cakap aku nk tiru gaya dia pulak.Sedangkan,aku dah nmpak benda tu n tringin nk pakai since aku umur 18 lagi.Dats mean 2 tahun lps,tapi taktahu nk describe mcm mana.And tetiba my bf said ,ouh..yg mcm dat girl selalu pakai tu ke?dush2!.tawar hati dah nak pakai.tapiiiiii...saya teringin..mcm mana ni....fuufuu..*nafasnaikatasbawah!

pastu yg jeles lagi ..org yg aku tringin nk kenal tu rapat dgn this girl..Actually,i like her personality..Tp sbb certain circumstances..i cant approach her.I like her style.Very much.I xnk copycat her style.But just to know more about her.as simple as dat.since she is so gojes..kalau aku dapat kenal dia apa yg aku nk buat adalah

1) get to know each other first la kann..mcm say hi ke ..
2)dah start kenal..haruslahh nk gossip pasal fashion dia yg so nice tu! woah..
3)pastu keluar mkn sesama.
4)shopping sesama*semua bnda kat atas ni mcm mustahil je nk jd.tp daydreaming xsalah kan?

dah mcm gegedik pulak wat list bagai..

sometimes.when i look at her ,i want to b her actually.But i know..i cant be her.cuz i am me.and nothing can changed that.i am just an ordinary kampung girl.I am proud to be me.

aku tringin :

1)nak pakai lawa2 cantik2 .style sgt kannn..motif? for my own sake of confidence.Kalau hari yg aku mke-up sket2 then pakai cantik2..dat day,rasa confidence level tu tinggi.Tapi,kalau hari pakai comotcomot dalam hati cakap *ohpelis jgn la trserempak dgn org2 yg aku tknak trserempak cuz im in my worst outfit! pheww!

2)aku nak beli semua barang canticantik tp pada HARGA murah..okeyyy bitches!! aku bkn org kaya.yang kaya makabah aku kt kg nuu! tu pon bkn kaya harta tapi kaya budi bahasa je..Aku bkn jenis org yg memilih..Benda2 yg aku nmpak lawa and nice tp kalau bnda tu kat bundle je..aku sapuuu bersih jgk.tu time kalau duit melimpah laa kann..

3)nk ada clean looks! bkn slama ni aku comot2 or whatsoever.Tp kalau org pandang,sejuk mataaa..Nak pakai ala2 tradisional gitchhu! tggu la aku ada duit t..habis la semua bnda aku nk beli!

4)Nak ada Mary-Kay set.woahh..sesiapa yg pakai nie! ohpelis saya jeles dgn anda!

5)Bercita2 untuk reshuffle aku punya closet.Yang mana dah agak outdated tu nk simpan.Mana tahu kot2 nt nk pakai balik ke kannn..PASTU nak beli new outfit.Macam2 style and kaler.Im in love with mix and match.Pastu colour blocking .Mix and match tu aku dah jatuh cinta kalau pasal nak mix n match dress aku dgn cardigan.Tapi tu la..xbnyk cardigan yg lawa2.Nak p KL jauh pulak..semata2 jee.Tgk la pas raya ni ke bila atin dah kat sana.Nk g shopping2 *taksdrduitdahtakde.HAHAHA

dah panjang tulis ni.hati pon rasa lega sket lps dah luah kat sini.Enjoy your day!!





1 comments:

Unknown said...

haha...sy yg membacanyer pon jeles... :p

Post a Comment

sila silalah komen ye: