Pages

Monday, July 05, 2010

a something to someone

aku nak tujukan lagu kd ni
utk seseorang
yang dahulunya
aku sangat2 kenal
dan aku xsgka it will turn out this way..
so sad xtually
dah la kolej buat hal
kelas plak kna rombak
dah pisah abes suma ngan my best buddies..
and i think
i lost my one and d MOST shining star..



+/- seterusya

sebelum bertemu denganmu hidupku bahagia

semenjak bertemu denganmu ku makin bahagia

semakin lama aku semakin tahu tentang engkau

sedikit kecewa ternyata engkau tak baik

*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
pertama-tama semua manis yg engkau berikan

membuat aku merasakan cinta sebenarnya

semakin hari semakin terungkap yg sesungguhnya

ku makin kecewa ternyata kau penuh dusta


reff:

maafkan ku harus pergi
ku tak suka dengan ini
aku tak bodoh
seperti kekasihmu yg lain

terima kasih oh Tuhan
tunjukkan siapa dia
maaf kita putus
so thank you so much
I’m sorry, goodbye

seribu cara kau membuaiku dengan puitis
maybe kau lupa bahwa aku pun juga manusia
yg punya mata, punya hati, dan perasaan
maaf aku pergi dan takkan untukmu lagi
repeat reff


sebelum start sem lagi dah bnyk mslah yg mlanda

nak menangis tak ada bahu disisi
nak pelok tak ada orang yang teman
nak makan rasanya semua sama
nak ketawa macam xdak point je..

so my life now so pathetic

ya Allah..tolonglah..
i want to have SOMEBODY 
right here ..right now
to share with me this pain

TAK TERTANGGUNG RASANYA...

walaupon nmpak
aku boleh gelak
aku boleh melawak
aku sangat FUN..

tapi suma tu TIPUUUU..

aku sgt pandai brselindung dsebalik wajah yg happy
yang nmpak tough
mcm xdak pape

tapi sebenarnya

aku dah takdak daya dah nak move on..

smpai sni dlu..

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: