Pages

Friday, January 07, 2011

oh!! so random!

Assalamualaikum...hye u ollsssss! ok ok nada kegedikan dah melanda aku..
orait..diz time..bnyk bnda random yg aku nk cerita ceriti..so tak fokus spm sgt la kannn..aku akn crita pasal bnyk benda..


CERITA 1: RUMAH OH RUMAH
As well..aku mmg stay umah sewa kat no.94 a..tmn lmbah bujang..mai la..pakat2 kona mai..alang2 dah dtg melawat tu bawak la buah tgn ke ..buah hati sekali ke..oppss!!! hehehehe..MAN NO ENTRY keyh..halaman umah sewa aku ,didi dah bersihkan...halaman belakang aku bersihkan..kak ya amek port dalam umah..n deq lah!!!! balik cepat!!!hahahaha.anyway!! welcome DD to our house..cik dd ni la housem8 baru we all..sem nih duduk 4 org je..sewa mmg boleh thn sbb rumah ni fully furnished..ada peti ais,mesin basoh,dapo,tibi,sofa...wahhhhh! semangat sket nk stadi sbb environment sgt2 best...ptg2 ada bebudak main kat taman menan..jiran kiri n jiran kanan sgt2 lah baik..tengs to acik shima n her family disebelah kanan n aus,syahmi n two other boys yg jadik jiran kiri we all..aku sebut other two tu sbb aku tak knl lagi dgn they guys..dak2 degree last sem kat UiTM neyh...




CERITA 2:AIN OH AIN
aku takdak apa yg nk diceritakan sgt..cuma random facts tntg aku..
1) maseh SINGLE*uhuk uhuk...hahaha..saja test market kat sini..


2)agak komfius kalau nk tunjuk arah..hahaha..sorry..my bad! hehe


3)agak sgt SUKA gelak kuat..kalau org tak suka...do i care?? tapi care la jgk sbnrnya..tak baik buat kwn kecik ati..


4)sgt suka buat bising.ceria2..fun...tapi dlm kelas baru..ehem3..tak berani aku nk jd gila2..nanti org tengok pelik..lainla kalau dgn my BFFs...takpe2..aku akn try tunjuk my TRUE COLOUR kat u guys..just wait..either im being a GREEN lil MONSTER or I will turn into a PUFFY LITTLE PINK BLUSH2 GIRL..hahahaha...boleh camtu??


5)akan cuba amek M.U.E.T diz sem..n try my best nk dapatkan BAND 6!!!pray 4 me u guys!!!


6)maybe nk try jadik more presentable...i mean..nmpak kemas at all time..hope so!


7)haaa!! satu lagi yg random..dak2 kls baru aku panggil aku DATIN...what???haha..dah tua sgt ke i ni u ollss??tak pon,terlalu sarat ke gaya i nih??gimme some opinion pls??hahahaha..takpon u olls doakan i dapat kawen dgn dato' yg muda2 sket eyh..taknak i laki org..ekeke...




dah2 malas nk melalut..tadi ckp sket je kan..ok2..fullstop..




CERITA 3:STUDY OH STUDY


1)WAJIB untuk saya BERUSAHA KERAS!!!!nk dapatkan dean utk sem nih..


itu saja cerita study aku..tanak story lebih2 ..


okey lah u ollss...i slalu doakan yg terbaik untuk semua blog readers yg sudi luangkan masa untuk baca kisah2 aku...kerana dirimu begitu berharga...tanpa u guys..aku nk GOSSIP2 GIRL dgn sapa kan..hahaha..ok lahh.sampai sini dulu..apa2 hal..t8 gud care of yourself n your loved ones!!daa..X.O.X.O....

3 comments:

awe said...

ain
all the best for your future undertaking
for muet as well..
nanti bagitau result muet alright? ^^

aien said...

insyaAllah hawa dear!! n wish u hv all d greatest gift in life!! fly ke aussie nt jgn la lupa souvenir utk aku..hahahaha

dilalawliet said...

hehe.... bgos btol housem8s i nih.. ajin sume...
i love uolsssss.. hahaha

Post a Comment

sila silalah komen ye: