Pages

Wednesday, November 10, 2010

LelakI kaCak TampAn BergaYa..ikut pandangan mata aku

maskulinpeewit 12 Selebriti Kacak Dalam Kalendar Maskulin 2010

salam semua..jumpa balik kita kali nih..yeahhh!! i like like like lelaki yg kacak tampan bergaya penyayang penyabar pintar kaya tak menyakitkan hati sedap mata memandang...hahaha...saja tulis td takdak fullstop sbb saja nk kasi kau letih baca semua cepat2 sampai kak senah cucoq udang kat bus stop smpat pegi pasar..hahaha..apa aku melalut nih..okey...continue to main story..saja ja nk share pandangan aku sket tentang lelaki2 di luar sana..jangan ada yg tersentap atau terasa hati kerana ini adalah pandangan aku semata-mata..

okey girls!!!!*nada gedik2 manja..siapa tak suka lelaki hensem??sah2 la takdak kan..camtu jgk la kaum2 adam pon..msti la bajet nk yg hot cunmeletopppwowwww...haha..sbb lagi cun atau hensem lalaki atau perempuan tuh..lagi tinggi saham2 mereka..akan tetapi..ada jugak yg tak suka lelaki kacak atau perempuan hot..aku tau knapa..siapa nak jawab murid2??

saya jawab! saya jawab! pick me pleaseee..haha..sbnrnya ada certain type of people yg rasa inferior dgn diri mereka sendiri..dan ada juga yang merasakan mereka fobia dengan lelaki kacak atau perempuan hot..sbnrya nk tegur n cuba2 kenal..tapi sbb rasa diri sndiri tu tak cukup cantik la,tak cukup hensem la..tapi ingat!Allah tu maha adil..sbg contoh..kalau dia bg sorang laki tu hensem kat muka..ye la kann cik aien..takkan hensem kat lain ye tak?..hihi..haa..sambung balik..sah2 la dia akan kurang jugak dari segi lain..sbg contoh:terlalu cemburu ke,tak ramai kawan ke..so,apa yg Allah bg tu ada lebih n ada kurang nya..

okeyy...dah tersimpang jauh dari apa yg aku nk share!! hohoooyyeahhh!kmbali ke topik  lelaki kacak tampan bergaya ikut pandangan mata saya..sebelum tu saya nk knalkan dlu lelaki2 yg dah curi hati saya dan dibawak lari jauhhhhh..haha



863315451_l.jpg awal ashaari image by miss_aiezamm

awal ashaari..sapa la yg tak tertawan nih...wahhh...sejuk je mata memandang pakej lengkap..pengacara yg serba boleh apart from aznil hj nawawi..

saja ja nk share gambar nih..bknnya nk kata apa..tapi kalau lelaki tu hensem tapi tak pndai jaga hati buat apa..okey..aku pernah terserempak beberapa jenis lelaki n perempuan nih..
jenis 1:pakwe hensem +makwe xbrapa chomel sgt
makwe tuh akan pegang pakwe dia erat2 habes..woi pempuan!aku taknak pon la kat pakwe kau..tapi nk tgok2 sket je sbb hensem sgt..hahaha...boleh camtu?haaa..ada lagi org yg kata..pak we hensem susah nk jaga,lelaki hensem playboy..ada dah yg hensem tapi....tettttt la plak..adoiyyyaii..mcm2 karenah ada..

jenis2:makwe hot meletop+pakwe sket pon tak hensem tapi kaya..
haaa...jenis nih melambak boleh didapati di pavilion,the curve.klia airport..hahaha..kdg2 dgn mnjadikan diri anda hot dan cun anda dapat lelaki2 kaya..yg mgkin keja engineer,anak2 dato',tan sri ,tak pon tan sri tu sendiri ke..haaa..tu lah kelebihan cantik..dapat memukau sesiapa shj.tapi,anda bahagia ke? itu yg penting..tapi kalau anda bahagia dengan merampas hak org lain pon tak best jgk..sbb wut comes around goes around..sbb kebahagiaan anda tak kekal lama..

lelaki yang kacak tampan bergaya ikut pandangan mata aku adalah lelaki yg solat 5 waktunya dia tak tinggal.
lelaki yang kacak tampan bergaya ikut pandangan mata aku juga adalah yg menghormati kedua ibu bapanya dan sejuk mata memandang.
lelaki yang kacak tampan bergaya ikut pandangan mata aku adalah lelaki yang sangat penyabar dan penyayang serta pandai jaga hati.

haa..itu sahaja preskripsi aku..aku bknlah sorg perempuan yg sempurna untuk mintak itu dan ini..tetapkan kategori lelaki yg hensem dan sempurna utk bersama aku sedangkan aku bukanlah Fatimah,Khadijah atau Aisyah..aku pon insan biasa jgk..kdg2 aku terfikir..perlu ke bercinta sebelum berkahwin?adakah kalau aku tak bercinta@ berkapel dahulu masa aku kat Univrsiti ni aku takkan dapat jumpa jodoh aku?atau adakah kalau aku xbercinta sekarang aku takkan dapat kahwin?adakah kalau aku tak bercinta aku nih manusia paranormal?

bukannya aku tak menjelesi*(cg.BM jgn marah eyh) kebahagiaan kawan2 aku,tapi aku rasa susah nk jumpa org yg dapat terima aku apa adanya..biarlah masa yg tentukan..sbb aku berpegang kat satu kata2 yg femes nih..jodoh pertemuan ajal maut semua kat tgn Allah..mgkin Allah dah decide sesuatu yg terbaik untuk aku..siapa tahu kalau aku bercinta aku mgkin terpesong dari jalan yg benar??mgkin jgk Allah dah sediakan dat Mr.Right utk aku out there..cuma masa n takdir penentunya..tapi aku berdoa supaya aku tak jumpa ngan Mr.Right but dat feels so wrong..cena tu?haha..

okeylah semua orang.tepuklah dada tanyalah selera memasing..tak salah kalau nk berkawan meski bercinta sekalipun dengan lelaki atau perempuan yg hensem dan cantik..mereka pun makhluk yg Allah jadikan..cantik dan hensem tu sbnrnya salah satu cara atau ujian yg Allah bg kat mereka..cantik dan hensem pon bonus sbnrnya..tapi..siapakah kita nk mnentukan cantik atau hensem sesorang itu di mata Allah?itu yg penting..

setakat ini dulu Y'all..till i c u again..haha..dats mean sehingga aku dapat cari topik yg best2 sket aku nk ketengahkan..wait 4 d next entry..wassalam


3 comments:

sacred admire said...

hahaha... cute post... nice 1... ^^,

insanhina said...

sapa pengarang nya,,,nk berkenalan

insanhina said...

krangan sapa ni....nk berkenalan boleh

Post a Comment

sila silalah komen ye: