Pages

Sunday, September 25, 2011

The Breakup Plan

Tajuk saja nk propa..

Dia yg igtkan aku,takda bnda yg kekal selamanya.Dia bgtahu kbnran walaupn sgt pahit aku nk telan..Mula-mula aku xpernah trfikir tntg berpisah.Terimakasih sbb sedarkan saya hakikat tu sjk dulu lagi.Saya tak pernah ada plan nk breakup sbb igt semua bnda ni infinity and can last longer but u really wake me up.

If one day kita dah tak samasama lagi dah sy dah start buat plan..Awak tahu knp? sbb,tiaptiap pg saya bgn tido,saya slalu terfikir apa yg saya nk buat kalau awak dah takda dgn saya..Sayang saya dah bnyk so bila hati saya dah betul2 patah nanti bnyk yg saya plan.

1) I'll fly to Sabah alone..Jalan2 kat sana..its okay since ada Eija kat sana..
2)I'll go and visit aten kat CyberJaya.
3)Kerja part-time *busykan diri so krg sikit rasa sakit.
4)Buy an IPAD..fuhhh..duit gaji kerja tu kumpul2 nk beli ipad..cz dpt baca bnyk buku..download music..
5)Spend time nk improve guitar skills..Skrg ni gitar tu berdebu je kat dlm bilik cz busy dgn study and final..
6)Harap2 time degree nt dpt kat S.A..new environmnt+new ppl..
7)Start writing
8)Planning utk buat vlog .
9)Bnyk spend time dgn kwn2..go out!
10)first off- mst la nangis sakan utk seminggu then promise to myself dah takkan mngis dah pastu baru start sket2 buat plan kat ats.sbb being strong je choice yg i ada.

Plan yg kat atas ni taktahu la boleh jaln ke tak sbb ntah2 bila dah betul2 takde nt mgkin  jd blurr kjp taktahu nak buat apa.Harap2 there will no such things happen.Sometimes everythg seems infinity and forever.But i know,there'll no such thing as happy ending for everyone.Just lucky ones je yg akn dpt happy ending tu..dlm kisah hidup aku pulak,aku masih taktahu mana jalan yg harus aku pilih utk smpai kat happy ending tu.

A story.

Girl :
        kalaulah awak faham apa yg saya rasa.Jgn buat sy mcmnie.
        Sy nk rs disayangi,dbri prhatian.Saya tak mintak jewelleries+kasut jimmychoo+bra victoria secret,baju      
        Zara,scarf from Maysaa..Saya hny nk segunung perhatian,selautan ambik brt dn ksh syg yg infiniti dr
        awk..kalau betul syg,hargai saya yg ada dlm hidup awak ni..yakinkan saya utk saya ada dlm hidup awk.

Boy:
       Saya xdpt menjanji kasih sayg sedalam laut,perhatian setinggi langit dan ambil berat sebesar                gunung.maaf..


2nd story.

Girl:
        Awak ni slalu je tido .tp xgemok2!

Boy:
        Gemok la sng sikit.

Girl:
        Senang apanya?

Boy:
       Tak kena tiup angin.

Girl:
       =..=''''

p/s:Saya baru tahu hati awak ada pada yg sudah tiada..~saya dpt bertahan sampai skrg sbb memori dan rasa syg sy yg bnyk utk awak.

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: