Pages

Friday, October 01, 2010

sepi

Salam semua..harap2 semua sehat2 dan sentiasa bahagia..aku mmg dah lama xtuleh blog nih..sbb ..tetiap kali aku nk tuleh blog,msti ada sesuatu yang meaningful untuk aku share..tanak plak org cakap..ishhh minah nih..slalu update..tapi xdak isi..cess..igt mcm karangan spm ke kna ada isi bebagai..haahha..tapi itulah aku..barulah belog nih ada something yg dpt aku smpaikan.




knapa tajuk entry nih sepi..haaa..itu yg kita nak tau..sbnrnya walaupun dah gila2 lmbt,aku maseh smpat tgok filem sepi.n one more thing,(happy belated birthday untuk Khairul Adilah)..sorry  ye..padahal..dah lama filem tu..but seriously,mmg filem tu meaningful utk aku..entry aku kali nih agak emo sket..so..saja la bg warning siap2..kalau sat g kot termenyampah ke kann..mcm  serius plakk..


okey  back to my story..ptg td g tg.dawai..lepak2 tgok laut..mmg hati rasa tenang..mmg sgt mmbantu ..bknnya apa..bila kita tgok awan+gunung atau keindahan ciptaan Allah..hati mmg rasa tenang..sebenarnya aku teramatlah sedih..tahukah anda,disebalik muka yg boleh menempelkan senyuman manes untuk semua orang ini jgn disangka aku bahagia..ececeh..dah mcm soalan pengetahuan am plak..aku tak tahu aku rasa apa skrg..rasa sedih tapi taktau nk mnangis sbb pa..


selepas dah puas2 lepak2 di tepi pantai dan lepaskan semua perasaan..baru lah rasa tenang balik..aku adalah seorang yg sukakan pantai..so..kalau sedih,aku mmg nk ke pntai gak camna pon..masa raya haritu..kan aku ada ckp yg aku ada reunion ngan dak2 skolah rendah ..
nak dijadikan cerita,aku trsrmpak ngan si A dan si B..suddenly,those si A n si B ni ckp.."laaa..ni AIn ke,igtkan sapa tadi..ang mmg betol2 berubah"..sambil mngulang2 ayat nih 2@3 kali..ye la weh..tak jumpa 7 tahun kot..so wut do u expect to c??ain yg dulu?yang hitam legam+yg selekeh+yg slalu kna buli tuh..come on la..haha..ckp cam gangster plak aku nih..


okey..mmndgkan aku dah tersebut..so aku nk bkak cter sket masa zaman aku skolah rendah..aku dulu seorang yg sgt slalu kna buli,kna pulau..p/s=bkn pulau yg island tuh yea..tp aku dulu mcm xpndai sgt la nk bergaya2 nih..selekeh je manjang..bila org tau kisah aku yang dulu..semua org x expect yg aku nih pernah kna buli..zaman kanak2 yg sepatutnya bahagia gembira cam kekanak ribena sunkist,aku plak dah tunggang langgang..kalau boleh,aku dah taknak ke zaman tuh..


kemudian..yg mnjadi persoalan aku sekarang..kenapa org slalu tny aku camni.."ni ain ke?mana ain yg dulu?"..aku dah macam heran tau..aku dulu ngan aku skarang adalah org yg berbeza ke?ain yg dulu camna?ain yg skrg plak camna?aku slalu tertanya2..abes tuh..kalau ain yg skrg dah lain,xboleh ke orang terima aku apa adanya..sebab ini adalah diri aku..




perasaan aku sekarang adalah macam budak perempuan nih..hati aku macam laut yg tgh bergelora..tak tentu arah aku..hidup dah serba serabut..blog nilah salah satu cara aku luahkan  apa yang aku rasa+apa yg aku perhatikan..sbbnya..kalau nk tulis blog nih..kna pakai hati..bkn main tulis je..kalau tak..aku rasa mcm tak puas..sekarang nih jugak..aku rasa mcm aku akan kehilangan sesuatu..tp aku tak tau apa dia..harap2nya,everything will turn to good..aku sdg mlalui tough time..tp Alhamdulillah,aku maseh mampu harungi semua nih dgn senyuman.Dearest friend,tlg doakan aku agar aku kuat hadapi semua nih..Aku rasa mcam nk mnyepi utk seketika..take time for myself..aku nk kumpul balik kekuatan..ooyyyeaahh..Meletop berasap berkepul2..semngt betol aku nih..haha.. okey lah everyone..masa untuk tidur.


maafkan saya kalau ada salah dan silap atau terlepas kata..entry kali nih mgkin bnyk kekurgn sbb penulisnya dlm keadaan mood swing..so..jaga diri n jaga hati..sayonara..:)

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: