Pages

Wednesday, September 01, 2010

aku sayang..

    hey there..apa khabar smua..sehat??mcm mna madrasah ramadhan kali nih?ada bawak sbrg prubahan x?hehehe..*feeling2 ustajah gitchuu..hahaha..belog aku nih dah lma kna tinggal..cian die kan2..meh sni meh..kite plok2 cket..bknnya apa..dah busy sgt 2 minggu nih..settlekan apa2 yg penting dlm idop..okey..entry kali nih tntng aku sayang dot dot dot..wahhh..tajok pon dah panas nihh..haa..ni bkn nk story2 jiwang ouke..tp tntng org2 yg dah berjaya kmbalikan senyuman aku..bnyk dugaan..tp dugaan tu lah yg mmatangkan sket aku yg ala2 kekanak ribena nih..


   next week i akan dpt moto..a gift from my mummy n daddy..nak tgok baby gurl*ye ke baby??geli2 plak aku dgq..haha..nak tgok aku sng g kls..dah takyah sshkan suma2 org kat skeliling aku..so skang nih..cita2 utk dptkan pak we ada keta mmg x la kannn*lwk smata2 nti org igt aku nih mata duet2 plakss..hahaha..sbb i dah ada moto sndri..mulanya nanak skuter nouvo..tp,apo dayo den ni..berbdn kocik bebeno..tak sswaii gitu nk gna nouvo..last2 skali..here comesss




inilah skuter yang bakal mnjadi buah hati pngarang jantung gua!!thanx a lot to mum n dad..nak aku blajo rerajin la tuhh..okey mummy!!kak akn usaha sebaik mgkin..aiyai kapten*feeling spongebob seketika..


okeyh..tadi aku jnji nk citer tntng org2 yg buatkan aku kmbali tersenyum simpul ala2 mak chik Semah jiran umah kau kan..so ini lah org2 nya..


alamakk!!nak upload ja ada msalah..so entry kali lain eyh..sorry..wat korang panassss je kan,kan..mintak mahap n ampon ye hencek2 suma..

0 comments:

Post a Comment

sila silalah komen ye: